مجموعه کامل مانگا Delicious in Dungeon (غذای سیاهچاله)

گروهی از ماجراجویان در دنیایی فانتزی  که پس از شکست خوردن از اژدهایی که یکی از اژدهای خود را خورده بود، به سفری در سیاه‌چال می‌روند تا او را نجات دهند و با پختن و خوردن هیولاهایی که در طول راه با آن‌ها روبرو می‌شوند زنده می‌مانند.

 

مانگا غذای سیاهچاله (ِDelicious in Dungeon) شامل 14 جلد مانگا است که به زبان انگلیسی در فروشگاه دم موجود است تا همه بتوانند به راحتی این مانگای بسیار استثنائی و عالی را مطالعه کنند.

175,000 تومان2,450,000 تومان

ویژگی های محصول

زبان‌ها

انگلیسی

تعداد جلد

14

جنس کاغذ

بالک

وضعیت

کامل شده

ژانر

Adventure Cooking Fantasy comedy

مانگا غذای سیاهچاله (Delicious in Dungeon)

غذای سیاهچاله مجموعه‌ایست که توسط ریوکو کوی نوشته و تصویرسازی شده است و از فوریه 2014 تا سپتامبر 2023 در مجله مانگای Enterbrain’s seinen Harta به صورت سریالی منتشر شد و در نهایت فصل‌های آن در چهارده جلد مانگا گردآوری شد.

مانگا غذای سیاهچاله

مانگا غذای سیاهچاله

طرح داستان مانگا غذای سیاهچاله (Delicious in Dungeon)

در دنیای فانتزی اکتشاف سیاه چاله‌ها، گروه‌های ماجراجو برای حمله به سیاه چاله‌ها، امیدوارند که پادشاهی طلایی اسرارآمیز را پیدا کنند.  گفته می‌شود گنج سیاه چاله جزیره‌ای است.

داستان از آنجا شروع می شود که گروهی از ماجراجویان تلاش می‌کنند تا یک اژدهای قرمز را بکشند ، متاسفانه مجبور به فرار می‌شوند زیرا خواهر رهبر “فالین تودن” یک جادوگر قد بلند (انسان) را می‌بلعد. و برای نجات فالین (که از جادو برای انتقال آنها به مکان امن استفاده می‌کرد) اعضای باقی مانده گروه – لایوس تودن (یک شمشیرزن بلندقد) ، چیلچاک تیمز (یک قفل ساز نیمه کار) و مارسیل دوناتو (جادوگر الف‌ها) در مورد اینکه چگونه با اژدها به موقع به سطح سیاه چاله بازگردند تا فالین را از هضم نجات دهند، فکر می‌کنند.

یکی از صفحات مانگا غذای سیاهچاله

یکی از صفحات مانگا غذای سیاهچاله

مهم‌ترین شخصیت‌های مانگا Delicious in Dungeon (غذای سیاهچاله)

لایوس تودن

انسانی که همراه با گروهش وارد سیاهچاله می‌شود تا خواهرش فالین را قبل از اینکه اژدهایی که آنها را شکست داده او را هضم کند، نجات دهد. او یک مبارز قوی و رهبر گروه است که بسیار آرام و ملایم است. با این حال، او در هنگام هیجان سریع صحبت می‌کند و می‌تواند بی تدبیر شود.

او هیجان زده است که غذاهای هیولاهای مختلف را امتحان کند و اغلب از دانش به دست آمده از پختن هیولاها برای توسعه تکنیک هایی برای شکست دادن آنها استفاده می‌کند.

لایوس تودن

لایوس تودن

مارسیل دوناتو

یک شعبده باز محتاط نیمه جن و یکی از اعضای اصلی گروه لایوس  و دارای یک عصای چوبی است و می‌تواند از اشکال مختلف جادو استفاده کند. او معمولاً مردد است و حتی گاهی اوقات تمایلی به خوردن هیولا ندارد. به دلیل مهارتش در جادو، او اغلب می‌تواند طلسم‌های پیچیده یا پرقدرت را با آمادگی کمی انجام دهد، مهارتی که همراهانش اغلب از آن استقبال نمی‌کنند.

مارسیل دوناتو

مارسیل دوناتو

فروشگاه دم با رعایت تمامی استاندارد های روز چاپ و تولید مانگا با بهترین کیفیت در تلاش است. تا شما خوانندگان عزیز بتوانید بهترین تجربه خواندن را داشته و با کیفیت بالای تصاویر کاملا در دنیای مانگا غرق شوید.

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل مانگا Delicious in Dungeon (غذای سیاهچاله)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی